sábado, 10 de marzo de 2012

Galletas Bordadas - Galetes Brodades - Embroidery Cookies

En estas galletas se aplica la técnica del "embroidery" o bordado para crear un contraste sutil entre el color de base o fondo y el del bordado.
Esta técnica funciona básicamente así: se rellena la galleta con un color base y esperamos a que haya secado completamente. Hacemos dibujos sobre la glasa seca con una glasa para delinear (tipo 10 segundos) y arrastramos con un pincel plano para crear el efecto del bordado. Tenemos que ir limpiando el pincel constantemente para que no se arrastren los restos sobre nuestro diseño.

En aquestes galetes s'aplica la tècnica del "Embroidery" o brodat per crear un contrast subtil entre el color de base o fons i el del brodat.
Aquesta tècnica funciona ben així: s'omple la galeta amb un color base i esperem que hi hagi assecat completament. Fem dibuixos sobre la glaça seca amb una glaça per a delinear (tipus 10 segons) i arrosseguem amb un pinzell pla per crear l'efecte del brodat. Hem d'anar netejant el pinzell constantment perquè no s'arrosseguin les restes sobre el nostre disseny.





No hay comentarios:

Publicar un comentario